23 תשובות
חחח אהבתי את הניסוח
מה
שואל השאלה:
אפילו בביטוח לאומי אתן נדפקות. אם תהיו זכאיות לקצבת נכות, יהיה לכן קשה להשיג אותה פי אלף מאשר רווקה נכה. שלא נדבר על כך שהנישואין גורמים לכן להיות נכות בכל מקרה ומעודדים מחלות אצל נשים, כמו גם מפחיתים מהיופי שלכן ומההצלחה שלכן בכל התחומים.
אנונימית
נישואים פתוחים
שואל השאלה:
מה הקשר? למה להתחתן?
אנונימית
ירד לי האייקיו מלקרוא את מה שרשמת
שואל השאלה:
לא מדובר במקרה. אם תראי את התגובות - כל הנשים בשרשור אמרו אותו הדבר בדיוק.

אתן יכולות להכחיש את זה, אבל אתן שפחות.

ולמה את צריכה להשקיע יותר?
לצורך העניין, גם אם תהיי יפה, זה לא סותר את העובדה שבתור לא נשואה - תהיי פי 2 יותר יפה. לכל הפחות.

טוב, תהיו שפחות. אני מקווה שתענשו על טיפשותכן יום אחד.
אנונימית
מה הקשר אז מישהי אחרי נישואים פחות יפה מה זה השטות הזאת
שואל השאלה:
תפסיקו להתייחס לזה כמקרה. לא מדובר במקרה. מדובר בכל הזוגות הנשואים. רק שחלק לא מודות שהן שפחות. אם אתן רואות מישהי שכותבת "אני לא שפחה", תדעו בוודאות שהיא שפחה. כמו בעשרות התגובות בשרשור ההוא. וכמו בכל העולם.

תמשיכי להגיד שאני הזויה וללקק לגברים. נראה מה יצא ממך.
אנונימית
סבבה אז את אל תיתחתני בחיים ותישארי יפה ולבד
שואל השאלה:
אבל יש לי בן זוג שנים. ותאמינו לי שלהיות לבד זה החלום שלי.
אנונימית
אם זה החלום שלך תיפרדי ממנו
שואל השאלה:
אני לא שום הגדרה שתתני לי. אני רק אומרת את האמת. מה הבעיה בזה?

למה "להרים" למשהו שיהרוס לכולכן את החיים?
אנונימית
הזויה ברמות לא ראיתי דברים כאלה
שואל השאלה:
המגורים עם גבר זה גם נוראי ברוב מוחלט של המקרים. הגבר אוהב ללכלך.
אנונימית
חחח זה לא ככה אצל כולם, יש אנשים שמתחתנים ועושים טוב אחד לשני, זה נותן להם ביטחון ושמחה.
את כנראה לא מאמינה הנשואים אז סבבה אבל יש אנשים שרוצים/צריכים את זה
"הגבר אוהב ללכלך" יש נשים שהן חזירות ברמת על. אין קשר למגדר זה תלוי איך חינכו אותך. יש לי בנות דודות שהבעלים שלהן שותפים רצפה, יושבים עם הילדים מכינים אוכל ובקיצור הכל שם שווה בשווה.
כנראה את חושבת ככה כי זה מה שראית בבית, אז לא כולם אותו דבר.
פחח ממש לא
הכל תלוי על נקודת הסתכלות , אנחנו יכולים לקחת את הדבר הכי טוב בעולם ולמצוא מה רע בו ולהתלונן
את חושבת שזה יוביל אותנו לאנשהו? את חושבת שזה בריא ונכון להסתכל ככה על החיים?
בואי אני אגיד לך משהו, ממש אבל ממש לא.
אני ממליצה לך לשנות את הגישה שלך
שואלת השאלה צנח לי האייקיו מהשאלה ונגרם לי רצון לקפוץ מחלון מהתגובות שלך
כמה שטויות את מדברת כמה טמטום מתייחסת לתפל ולא לעיקר
נשים לא שפחות. נשים יוצאות לעבוד נשים מתאפרות יוצאות עם חברות סלון יופי לק גבות שם שעוות בילויים
שפחה נשארת בבית מנקה ומבשלת
אין מצב שאין בכלל נשים שפחות אבל לא בכמות שאת מייצגת
פשוט תירגעי לכי תשתי כוס מים כנראה רבת עם חבר שלך אז את מתעצבנת
גם אם המחשבה שלך כזאת עדיף שתיפרדי מחבר שלך שלא תבגדי בו בסוף
זאת דעתך, אבל למה להגיד שזה להיות שפחה? זה כמו להגיד שבגלל שאת עוזרת לאמא שלך זה להיות עבד, זה מפגר נכון?
לכל אחד יש תפקידים בבית, וככה זה בחיים
לא מרוצה? אל תתחתני, פשוט.
הכל עניין של גישה בחיים
שואל השאלה:
גבות ושפם? אוי, את כל כך פרימיטיבית. אם לא תהיי נשואה, תהיי הרבה יותר יפה וגם יותר חטובה באופן טבעי. בלי קשר לזה שאת ספציפית שעירה.
אנונימית