4 תשובות
מבינה אותך, במיוחד שזה משפחה אני מרגישה שיש לי משפחה מזה חטטנית...
אז אני אפילו לפעמים משקרת כשאני לא רוצה שידעו עלי הכל... נכון זה לא פתרון כזה טוב אבל זה משהו
אז אני אפילו לפעמים משקרת כשאני לא רוצה שידעו עלי הכל... נכון זה לא פתרון כזה טוב אבל זה משהו
וואי נכון זה כל כך מעצבן ואי אפשר לעשות כלום...
והכי גרוע זה שהם מנצלים את זה
והכי גרוע זה שהם מנצלים את זה
תגידי "לא מתחשק לי לדבר על זה"
פשוט תכתבי להם "מעדיפה לא לענות" וזהו