11 תשובות
כן הייתי תומכת
הייתי עוזרת לו כמה שאני יכולה, הייתי מקבלת אותו כמו שהוא אומרת לו שאני תומכת בו אוהבת אותו.
שואל השאלה:
במה את יכולה לעזור לו?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הייתי עוזרת בלבוש ובמראה?
אנונימית
כן, ברור, אני בטוחה שגם ככה קשה לו
שואל השאלה:
איך היית עוזרת לו? איך היית עושה את זה?
אנונימית
לתמוך בו ולהמשיך להתייחס אליו כרגיל ולא בצורה שונה
הייתי תומכת כמובן
שואל השאלה:
אם הוא היה מבקש שתעזרו לו בהתנהגות ובמראה איך הייתן עוזרות?
אנונימית
ברור
קוראת לו בנקבה ושם בשבילו להקשיב לו ולאהוב אותו
הייתי תומכת כי זה אח שלי לא חושבת שיש במה לעזור אבל אם יש אני בטוחה שהוא יבוא מרצונו לבקש את העזרה