7 תשובות
אל תעשי את זה. סתם תבזבזי את זמנך.
זה סתם יוציא אותך רע אפילו שאת לא. אני בטוחה שהיא אפילו לא שווה את זה
שואל השאלה:
^^^כי היא נורא מעצבנת אותי
אנונימית
למה שתרצי לעשות את זה?

בברכה, delicate.
אל תכתבי לה.. יהיה לך רגשות אשם אחכ וחבל סתם להוריד לאנשים
תחשבי אם היית במקומה איל היית מרגישה אחריי שהיו אומרים לך את הדברים שאת רוצה לומר לה
אל תעשי את זה, את לא תרוויחי מזה שום דבר ואת רק תשרפי גשרים
אל תעשי את זה
תחשבי שאת במצב שלה והיו שולחים לך את זה
אני יודעת שזאת זכותך אבל תחשבי רגע לפני וכמה היא תפגע