26 תשובות
בעד
בעד
אם מישהו יעז לחשוב על לגעת באחי הקטן, אני נשבעת בכל היקר לי שהאצבע שלו (או כל דבר שהוא נגע בו איתו) תישבר.

אבל חוץ מזה תעשו עם שאר הילדי פורטנייט מה שאתם רוצים. ^~^
לשלוח אותם לאי באמצע האוקיינוס ואז האחרון ששורד לתת לו מוות בישורים
אנונימי
בעד
כן במיוחד לאלה שצועקים באמצע הלילה ומעירים אותך מתוך שינה ואז מתעצבנים שאת משתיקה אותם ומעיפים עלייך את המקלדת כן .
נגד לגמרי, צריך להמציא בשבילם שיטות עינוי חדשות או להשתמש בקלאסיות, מוות ייתן להם להתחמק ממה שבאמת יגיע להם
1. מה זה הספאם הזה...
2. אני חושבת שסעיף 1 יענה לך על התשובה
3. אם אתה עדיין מחכה לתשובה אמיתית, רגישה, ורצינית אז לא תקבל
חחח פורטנייט משחק כיף ואני יותר גבר מכולכם פה
צריך לתת להם פאמפ 200 בראש
איזה שטויות, מזעזע מה שהולך פה, זה משחק מפגר. אבל איזה שטויות.
אחים שלי משחקים בזה תעשו טובה ותמצאו משהו יותר טוב לעשות בחיים שלכם.
בטח שבעד מה
בעד, אבל רק למפגרים ממש.
בעד לעשות להם משחקי הרעב ולשדר את זה בטלוויזיה❤
אנשים, אתם לא הבנתם שזה ספאם?
מאז השאלות של...
עונש מוות למחבלים, בעד או נגד?
עונש מוות לבריוני רשת, בעד או נגד?
אז ההוא המציא על פרוטנייט *סמיילי מרביץ לעצמו במצח*
בטח
חד משמעית בעד
ליבי ברגר כולם פה צוחקים
שני בני הדוד שלי הקטנים משחקים פורטנייט ויש עוד כמה מבני המשפחה שלי שמשחקים בזה.
אם מישהו מתקרב אליהם אני אישית אדאג לפגיעות בכל גופם.
כל מי שאומר בעד
זה לא מצחיק
אני יודעת שזה ספאם
אבל תחשבו שזה בכלל לא מצחיק..
אני שונאת פורטנייט אבל יש ילדים שמשחקים ויכולים להיעלב מהתשובות פה
בקב"ה נודר, ילדי פורטנייט דוקר
אבל אז האחים של כולנו ימותו
מחזק
בעד,ומה עם מכורי סטיפס?עונש מוותת
מיה חליפה,
אני יודעת
ממש לא