התחברות
הרשמה
קפה באמת עוזר להיות יותר גבוה?
19 באוגוסט 2020, 16:40
קפה
2 תשובות
הפוך
זה די עוצר את הגדילה
R
Rot3m
נראלי הפוך, שמעתי שקפאין לא טוב למי שרוצה לגבוה
R
Red Desert
באותו הנושא:
זה אפשרי להיות יותר גבוה מההורים שלך?אתם יותר גבוהים מההורים שלכם?
מה יותר פאדיחה להיות הכי נמוכה בכיתה(שכל הכיתה גבוהה) או להיות הכי גבוהה (שהכיתה נמוכה)?
הוא באמת יותר גבוה מ2 מטר?
אם מישהו אומר לי שאני נראית יותר גבוהה ממה שאני באמת,
בנים אתם מעדיפים להיות גבוהים יותר מהבחור/ה או יותר נמוכים? ובנות אתם מעדיפות להיות גבוהות יותר מהבחור/ה או יותר נמוכות
להיות רזה יותר או גבוה/ה יותר?
מה עדיף - להיות 6-7 ס"מ יותר גבוה מהממוצע או להיות 12 ס"מ יותר גבוה מהממוצע ?
מה יותר נורא להיות נמוכה ממש (1.50-) או להיות גבוהה ממש (1.77+) ולמה?
מה אתם מעדיפים להיות יותר מידי גבוהים או יותר מידי נמוכים
מה עוזר לכם להיות עם ביטחון עצמי גבוה ?
מה עדיף יותר: להיות שמנה - אבל גבוהה להיות רזה - אבל נמוכה פליז תענו!