9 תשובות
וטפ מה לא נכנסים עם פד למים, פשוט לא
תקשיבי לכי תגידי להם פשוט שעת לא רוצה להתחיל להשפריץ פה דם כמו לא יודע מה ושאם הם חברות שנשארו איך ואם לא אז שיתכן קבינימט
עם פד לא נכנסים לשום מקום.
למה לא שמת טמפון? ובאמת לא יפה מה שהן עושות
ישלכו
שואל השאלה:
לא רציתי טמפון
אנונימית
חחח שיהיו בריאות
שואל השאלה:
נכון
אנונימית
יש לך חברות מטומטמות אני חייב לציין