44 תשובות
שואל השאלה:
בתור דתייה לאומית אני מרגישה זילזול בתנך שניתן רק לנו.ה' נותן מכל העמים לנו את התנך וככה מזלזלים בו..ממש עצוב..
בתור דתייה לאומית אני מרגישה זילזול בתנך שניתן רק לנו.ה' נותן מכל העמים לנו את התנך וככה מזלזלים בו..ממש עצוב..
אנונימית
שואל השאלה:
לצחוק על השואה זה לצחוק על האנשים שעברו אותה.ואני ממש לא בעד זה ..גם את זה צריך להפסיק..
לצחוק על השואה זה לצחוק על האנשים שעברו אותה.ואני ממש לא בעד זה ..גם את זה צריך להפסיק..
אנונימית
לא אוהבת אותה
אנונימית
שואל השאלה:
הם לגמרי מוזרים.
הם לגמרי מוזרים.
אנונימית
שואל השאלה:
חייב להפסיק לשדר את התוכנית הזו
חייב להפסיק לשדר את התוכנית הזו
אנונימית
לצחוק על שמו של הקב"ה זה לא מצחיק סליחה וזה לא סאטירה, אין להם כבוד לכלום.
אנונימית
שואל השאלה:
הסדרה פוגעת לאנשים באמונה. היא מזלזלת בתנך..גם זה לא בסדר
הסדרה פוגעת לאנשים באמונה. היא מזלזלת בתנך..גם זה לא בסדר
אנונימית
והם פוגעים במילוני יהודים.
לפחות שיסננו קטעים, אף אחד לא היה מוכן שילכלכו על אבא שלו
לפחות שיסננו קטעים, אף אחד לא היה מוכן שילכלכו על אבא שלו
אנונימית
שואל השאלה:
לפי דעתי סדרה הכי מזעזעת שראיתי וזה גועל נפש..
לפי דעתי סדרה הכי מזעזעת שראיתי וזה גועל נפש..
אנונימית
רבנים לא משודרים בערוצים מרכזיים "לכל המדינה"
וממונים על ידי הכסף של כולם
וממונים על ידי הכסף של כולם
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מה להגיד על הרבנים האלו. ולגבי הערבים זה לא קשור עכשיו...
אנשים מהמדינה שלנו.צוחקים על הדת של המדינה שלנו נשמע לך הגיוני..? פוגע שצוחקים על האמונה שלך פוגע שצוחקים על ספר קדוש שאתה מאמין בו פוגע שצוחקים על דמויות קדושות פשוט מזעזע. זה נקרא גזענות.אם זה לא גזענות מה זה כן?
אין לי מה להגיד על הרבנים האלו. ולגבי הערבים זה לא קשור עכשיו...
אנשים מהמדינה שלנו.צוחקים על הדת של המדינה שלנו נשמע לך הגיוני..? פוגע שצוחקים על האמונה שלך פוגע שצוחקים על ספר קדוש שאתה מאמין בו פוגע שצוחקים על דמויות קדושות פשוט מזעזע. זה נקרא גזענות.אם זה לא גזענות מה זה כן?
אנונימית
שואל השאלה:
מי זה אתם?^^
מי זה אתם?^^
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לך שהיו צוחקים על משהו שאתה מאמין בו?
לא אכפת לך שהיו צוחקים על משהו שאתה מאמין בו?
אנונימית
לא מפריע לך שגורמים לך לחטוא? לשמוע את שמו המפורש של הקב"ה? להגיד את שמו המפורש בלעג וביזוי?
עזוב את התנך רגע, זה לא מפריע לך?? אתה מאמין בה' אז איך זה לא מפריע לך?
מה גם שזה אסור לשמוע את זה ובטח שלא להגיד (אבל זה כבר השחקן יקבל את הדין)
עזוב את התנך רגע, זה לא מפריע לך?? אתה מאמין בה' אז איך זה לא מפריע לך?
מה גם שזה אסור לשמוע את זה ובטח שלא להגיד (אבל זה כבר השחקן יקבל את הדין)
אנונימית
זה כבר ברור שהם עברו את הגבול הין תוכנית "סאטירית" לבין זה שיש להם כוונה לצחוק על היהדות וכל הקב"ה ולהעביר מסר שהם שונאים את זה ומה שקשור ושהם נגד הדת ובטח גם דתיים
אנונימית
חולה על זה
תוכנית מדהימה
אם יש לך בעיה עם הסדרה , למה את רואה אותה?
סדרה גאונית
סדרה גאונית
אנונימית
להסיר אותה,כו ראתי וצחקתי מזה אבל כן יש משהו במה שהמתנגדים לה אומרים
עצוב שלצחוק על הדת כואב רק ל"דתיים " כביכול זה אמור להזיז לכל העם
עצוב שלצחוק על הדת כואב רק ל"דתיים " כביכול זה אמור להזיז לכל העם
בסדרה צוחקים גם על הומואים את לא רואה אותי יוצא להפגנות ומי שנעלב מזה עצוב לי בשבילו...
צחקו גם על שבוים בשבי, את רואה את המשפחות השכולות יוצאות להפגנה?
אנונימי
יכולים לצחוק על דתיים אבל פה הם צוחקים על הדת עצמה זה דבר שונה לגמרי אל תשווה
שהיא מצחיקה
^
אוקיי הדת מבחינת הדתיים היא היסטוריה של העם היהודי יוצרי הסדרה הם חלק מהעם היהודי הם צוחקים על ההיסטוריה שלהם...
אוקיי הדת מבחינת הדתיים היא היסטוריה של העם היהודי יוצרי הסדרה הם חלק מהעם היהודי הם צוחקים על ההיסטוריה שלהם...
אני ממש אוהבת אותה
תוכנית טובה,
אבל צריך להפריט את התאגיד
אבל צריך להפריט את התאגיד
animalsss
אח שלי אם צוחקים שם על השואה זה כבר קו אדום
נראלך זה מצחיק לצחוק על השואה
על אנשים שמתו שם *בייסורים*
אם לא אכפת לך מזה זה כבר גועל נפש
אח שלי אם צוחקים שם על השואה זה כבר קו אדום
נראלך זה מצחיק לצחוק על השואה
על אנשים שמתו שם *בייסורים*
אם לא אכפת לך מזה זה כבר גועל נפש
אה והאלו שאומרים שהיא מצחיקה חלק מהבדיחות על התנך לא הבנתם (רובכם)
אז אל תשחקו אותה
אז אל תשחקו אותה
סדרה נחמדה לפעמים יש קטעים מצחיקים
וההומור שם לא שחור כל כך;-;
וההומור שם לא שחור כל כך;-;
אחלה סדרה
למה כל פעם מחדש יש על זה שאלה באמת שזה כבר לא מעניין כל פעם אותן שאלות
לא חושבת כלום כולה סדרה
לא חושבת כלום כולה סדרה
אחלה סדרה
ומי שלא טוב לו שלא יראה
ומי שלא טוב לו שלא יראה
משעמם. מנסים בכוח להצחיק
בעד. הסדרה הזו צוחקת על היהדות, על ימנים, על שמאלנים, ועל להטבים. הסדרה צוחקת על כולם, ככה שהיא לא יהדופובית. אין שום דבר רע בלצחוק על נושאים כאלו, כל עוד זה נעשה לגמרי בצחוק. התוכנית לא נועדה לפגוע באף קהל, ואפילו מציינים את זה בתחילת כל פרק.
גרמה לי זעזוע עמוק
אין להם טיפת כבוד לכלום
אין להם טיפת כבוד לכלום
מצחיק ואנשים סתם בכיינים כמוך
אנונימית
היא צוחקת גם על מלא דברים אחרים מה קרה פתאום משהו שנוגע אליכם זה לא בסדר? יש מיליון סדרות שצוחקות על עדות אחרות ועל כל דבר אחר אבל פתאום כשזה על יהדות זה לא בסדר? צבועים...
שאני חייבת להתחיל לראות אותה
מזעזע ומשפיל. מה זה אי אפשר להתשמש בטיעון דתי? אם הם לא הדת יגיד לנו מה מסורי ונכון לעשות, ומה לא?
אנונימי
יופי שהם רושמים "אל תעלבו"
זה עדיין יגרום לנו להפסיק לכעוס אם מבזים את אבא שלנו?
גם אם אנחנו רואים את הסדרה וגם אם לא, לבזות את הקב"ה זה כבר מוגזם.
כמו שאף אחד לא היה מסכים שיבזו את אבא או אמא שלו (או מישהו אחר שחשוב לכם) ככה גם אנחנו.
וזה כן אותו דבר
הקב"ה הוא אבא שלנו
זה עדיין יגרום לנו להפסיק לכעוס אם מבזים את אבא שלנו?
גם אם אנחנו רואים את הסדרה וגם אם לא, לבזות את הקב"ה זה כבר מוגזם.
כמו שאף אחד לא היה מסכים שיבזו את אבא או אמא שלו (או מישהו אחר שחשוב לכם) ככה גם אנחנו.
וזה כן אותו דבר
הקב"ה הוא אבא שלנו
אנונימית
נוראית פשוט
הוא לא אבא שלכם^
אנונימית
הוא כן אבא שלנו
אנונימית
^^הוא כן