התחברות הרשמה

אם נפגשתם עם מישהו או מישהי מהמין השני כי שניכם בקטע ואתם מדברים מלא ואתם יודעים ששניכם בקטע אז..

איך תגיבו ? מה תעשו על ההתחלה? אני מדבר על הפגישה הראשונה ממש על ההתחלה
19 באוגוסט 2020, 13:57
התאהבותהתחלותנושאים לשיחהביישנותהודעות    
2 תשובות
מנסה לעשות מוב
י
יאללה ביי
להשקיע במראה כביכול בגדים לבוש תכשיטים ריח טוב איפור ו להיות טבעית ולהכיר יותר במציאות ולהתעניין
מ
משמש123
באותו הנושא:
אתם יותר נהנים לדבר עם מישהו מהמין שלכם או מהמין השני?
מתי בפעם האחרונה חיבקתם מישהו מהמין השני?
אם מישהו מהמין השני יתחיל איתכם פה שיחה בסטיפס תחשבו שהוא מתחיל איתכם?
כמה חברים יש לכם? אמ וכמה מהמין השני?^^
גם אתם רוצים חבר/ה הכי טובה מהמין השני
מאיזה גיל בערך מקובל לישון אצל מישהו (מהמין השני) אפילו לא באותה מיטה פשוט ידידים כזה
מה מוריד לכם מהמין השני ?
דמיינו רגע את הסיטואציה שאתם מתחילים לדבר עם מישהו באינטרנט מהמין השני או מהמין שלכם ואתם מתאהבים בו
אם מישהו מהמין השני יסתכל עליכם הרבה בבית ספר מה תחשבו?