16 תשובות
כןכן
שואל השאלה:
ברצינות??
ברצינות??
אנונימית
כן
זה למה עדיף כלב/לעקר
אני והכלבה שלי אתמול קיבלנו ביחד
hello guys
איזה קטע
איזה קטע
חחחח כן שתינו סובלות
כן
( לא שיצא לי לראות כי הייתי תינוקת שהכלבה המליטה)
( לא שיצא לי לראות כי הייתי תינוקת שהכלבה המליטה)
^וואו. זה אחד חזק.
ולשאלה, כן
ולשאלה, כן
כן
ברור שכן
כן, גם הכלבה שלי קיבלה
הם מקבלות וכדאי שהם יפסיקו או שעוקרים אותם או שנותנים להן להסתובב עם מין חיתול כזה
שואל השאלה:
^^חחח בוכהה!
^^חחח בוכהה!
אנונימית
הן מקבלות אבל בניגוד אלינו הן מקבלות כשהן מיוחמות
כן, אבל בכל מקרה מעקרים אותן ואז אין להן (כדאי מאוד בכל מקרה לעקר אותן)
באותו הנושא: