16 תשובות
כןכן
שואל השאלה:
ברצינות??
אנונימית
זה למה עדיף כלב/לעקר
אני והכלבה שלי אתמול קיבלנו ביחד
hello guys
איזה קטע
חחחח כן שתינו סובלות
כן
( לא שיצא לי לראות כי הייתי תינוקת שהכלבה המליטה)
^וואו. זה אחד חזק.

ולשאלה, כן
ברור שכן
כן, גם הכלבה שלי קיבלה
הם מקבלות וכדאי שהם יפסיקו או שעוקרים אותם או שנותנים להן להסתובב עם מין חיתול כזה
שואל השאלה:
^^חחח בוכהה!
אנונימית
הן מקבלות אבל בניגוד אלינו הן מקבלות כשהן מיוחמות
כן, אבל בכל מקרה מעקרים אותן ואז אין להן (כדאי מאוד בכל מקרה לעקר אותן)