7 תשובות
לא אוהבת אותם
אין לי ממש בעיה איתם, אבל זה תלוי בסיבה שהם משקרים, על מה הם משקרים וכמה טובים הם בלשקר. שקרנים גרועים מעצבנים אותי.
FML
שואל השאלה:
mind אם יש לך בעיה אל תענה
לא סובלת אנשים כאלה, במיוחד שהם עושים דברים שגורמים לי אחר כך להרגשה שהם ניצלו אותי עם השקרים שלהם, זה בסדר לשקר מידי פעם כי ככה כל בני האדם אבל שזה מגיע לרמה שמשקרים מלא זה כבר מוגזם....
כאלה שאומרים שהם עשו משהו ובעצם מישהו אחר עשה אותו? לא מכירה כאלה
שהם אנשים טהורים
כולם משקרים בחיים אין דבר כזה בן אדם שלא משקר אני חושב שהכול תלוי במצב שהבן אדם משקר בו