התחברות
הרשמה
רק אני חושבת על כמה זמן בזבזנו בהסגר על לשבת מול נטפליקס ולטחון סדרות וסרטים?
לא רק בהסגר. גם בשאר הזמן. זה בזבוז זמן שאנחנו יכולים לעשות משהו יותר טוב בו
19 באוגוסט 2020, 10:21
תשובה אחת
נכון
C
Caligula