8 תשובות
יש אנשים שאין להם
שואל השאלה:
נכון, למה הגענו למצב כזה כשמגורים זה צריך להיות דבר בסיסי?
כי הגענו למצב שבית פשוט בישראל עולה יקר
ישראל היא מדינה יקרה. לא לכולם יש יכולת
נכון
אבל בישראל הכל יקר
הרוב משכירים כי זה די יקר לקנות במדינה
זה לא נכון לא כל מי שיש לו בית נחשב עשיר
בחו"ל המון אנשים משכירים ואין להם בית
פשוט הישראלים חולים על נדלן ויוצרים ביקוש גבוה
66.5 וחצי אחוז מהישראלים גרים בדירה בבעלותם (האם 66.5 אחוז מהמדינה עשירים?)
הרוב ממש לא משכירים אתם רושמים דברים חסרי ביסוס