התחברות
הרשמה
למה אחרי שהם פגעו בי לא אכפת לי מה הם רוצים ממני כשפונים אליי ואני מתעלמת?
19 באוגוסט 2020, 06:14
חברויות
לא אכפת
למה
התנהגות
יחס מגעיל
2 תשובות
את פגועה מהם, ברור שלא תרצי לדבר איתם.
נַעֲרָה שׂוֹרֶדֶת
שואל השאלה:
אז למה הם כן רוצים לדבר איתי?
אנונימית
באותו הנושא:
למה פתאום אחרי שהם פגעו בי וחסמתי אותם אכפת להם מהחסימה?
למה אחרי שהם פגעו בי ממש וחסמתי אותם פתאום אחרי שנה הם רוצים להפגש?
למה אחרי שהם פגעו בי ממש וחסמתי אותם פתאום הם רוצים לעשות לי טוב?
למה אחרי שה"חברים" פגעו בי ממש וחסמתי אותם פתאום אחרי שנה הם ניסו לשמח אותי?
מה רוצים ממני אחרי שנתיים "החברים" שפגעו בי ממש?
למה אחרי שהם פגעו בי ממש הם רוצים לחדש קשר ואני לא נותנת להם?
למה אחרי שנה ראיתי את ה"חברים" שפגעו בי והם התעלמו ממני?
למה אחרי שהם פגעו בי ממש לא מעניין אותי מה הם רוצים ממני כשפונים אליי ואני מתעלמת?
מה זה אומר שמישו ממש פגע בי וכבר לא אכפת לי ממנו?
למה אחרי ש"חברים" שלי פגעו בי לא אכפת לי שחסמתי אותם ואני לא מרגישה שעשיתי טעות?
האקס נורא פגע בי ולא אכפת לו בכלל ממני אבל אני אוהבת אותו