6 תשובות
שואל השאלה:
אלה שנאמנים למה שהם ינסו להפוך להיות נאמנים אני מנסה להבין למה
בסטיפס?
שואל השאלה:
כן בסטיפס
כי רוצים שיהיה לך כוח על אנשים כמובן
להיות כזה רמה מעל כולם
מסכים איתך זה כנראה חוש צדקנות שלהם או משהו שמושך אותם לזה.

בחיים לא הייתי עושה דבר כזה גם כי הרבה לא אוהבים נאמנים וגם כי אין על זה שום תגמול ששווה את זה, תשלום אין כלום, למה מה קרה שאתן מהזמן שלי לתחזק אתר שלא שלי, בעוד הבעלים שלו שם פרסומות ומתעשר, בזמן שהצוות לא רואה שקל, שבלעדיו האתר כנראה לא ירוץ כמו שצריך.
אנונימי
אני אוהב את האתר ואני כאן שלוש שנים ואני רוצה לעזור לשמור עליו מקום נעים, מה הבעיה בזה?