6 תשובות
את לא יוצאת מהקבוצות אבל זה פשוט מוחק לך את כל השיחות שהיו לך בקבוצות וזה
שואל השאלה:
batcorn^, אני מחליפה סמסונג לאייפון אז כלום לא ישמר לי
batcorn^, אני מחליפה סמסונג לאייפון אז כלום לא ישמר לי
אנונימית
^הקבוצות כעיקרון נשמרות אבל אם זה ממש חשוב לך ההתכתביות אז יש איזה כלי שכל ההתכתבויות נשמרות אבל זה עולה 20-30$ וגם אני לא ממליצה על זה בכלל
רק ההודעות עצמן נמחקות והקבוצה נשארת
רק הצאט נמחק אבל הקבוצה נשארת
אם יש לך ענן אז גם כל התכתבויות והתמונות נשארות וכל הקבוצות והכל
באותו הנושא: