2 תשובות
העיגולים נקראים אבנים אבל עדיף להיות עם ברזלים מאשר שיניים עקומות
תקשיב אני לא ישקר לך זה יכאב לך ועוד הרבה
אם נורא כואב תמיד אפשר לקחת משכך כאבים אבל האמתי אני ממליצה על דברים קרים זה עוזר
גלידה מים עם קרח כאלה...
עדיף שיהיה לך שיניים ישרות ויפות מאשר עקומות
גם אני עכשיו עם גשר כבר חצי שנה ויש חי עוד חצי שנה או שבעה חודשים משהו כזה
זה תקופות כאלה אגב זה לא תמיד יכאב אבל זה לפעמים יכול מאוד לכאוב לא בהכרח אחרי מתיחה
פשוט חנסות לעבור את הכאב הזה ולזכור את המטרה שלך
אגב לי יש הגבהה מאחורי השיניים כדי שבלסת שלי תיסגר נורמלי וזה מציק בטירוף אבל אין מה חעשות מתמודדים