7 תשובות
אל תגיד לה שיש לך משהי אחרת כי חבל עם השקרים, אני הייתי בסיטואציה שלך כבר.
תגיד שאתה אוהב אותה בתור ידידה ושאתה רוצה להישאר בקשר איתה (הכוונה אם אתה באמת רוצה) ושלא חסר בנים שירצו משהי כמוה
שואל השאלה:
אם לא הייתי רוצה להישאר איתה בקשר לא היה לי אכפת אבל היא החברה הכי טובה שלי אבל אני לא רוצה אותה בתור בת זוג כי הכימיה שיש בינינו זה כמו אחים ופחות כמו בני זוג
אנונימי
תגיד לה שאתה אוהב אותה בתור ידידה ואתה לא רוצה להרוס את החברות שלכם..
עדיף לא לשקר
^^ הכי מבינה אותך קרה לי בול אותו דבר עם הידיד הכי טוב שלי (הוא התאהב בי), בהתחלה הוא היה מרוחק ויומיים לא דיברנו אבל נתתי לו זמן ולאט לאט חזרנו לקשר
תסביר לה שהיא החברה הכי טובה שלך ושאתה רוצה לשמור על קשר כמו שהוא עכשיו וכל מה שרשמת בתגובה קודמת
יואו זה בול כמו עם חברה שלי שאני מנסה לנתק איתה קשר ( למזלי היא עכשיו במערכת יחסים )
עדיף להגיד לה את האמת. שלא תהייה באשלייה ותתאכזב.
מגיע לה שתהייה כן איתה ולא תמציא שקרים.
מה תאמר לה? תשקר לה שאתה גם מאוהב בה ותהיו חברים מזויפים? תאמר לה שאתה לא ואם היא יפה תאמר לה שלדעתך היא יפה שפחות תיפגע ופחות יירד לה הביטחון