13 תשובות
אני כן:)
אני אישית לא...
יש ויש..
לא
אני כן (:
אני לא אוהבת...
אני אישית לא מתה על זה... אני מעדיפה טיפה יותר ארוך:)
אני לא
לא כל כך..
לא אוהבת אבל יש גאלח שונה סוג של מארינס שכל השיער גאלח, אבל באמצע יש סוג של שיער קוצים כאלה אבל לא מגעיל תראה בקישור, כמו של חיים שהיה באייל גולן קורא לך..
קישורים מצורפים:
יש כאלה שכן אבל אני לא הכי למרות שיצאתי עם אחד בעל שיער גלח
ממש ממש לא
אם יש לך פנים יפות יהיה לך הכי יפפהה בעולם! גלח זה מולשםם זה גברי
אנונימי
באותו הנושא: