תשובה אחת
שואל השאלה:
הוא נשאר הרבה? אזמין מחו"ל אם לא אמצא
וזה ריח מתוק או חמוץ או גס?
הוא נשאר הרבה? אזמין מחו"ל אם לא אמצא
וזה ריח מתוק או חמוץ או גס?
אנונימית
באותו הנושא: