2 תשובות
בהגדרות יש מחק משתמש לצמיתות.
אם את לא רואה את זה בהגדרות, יש מרכז עזרה של וואטפד שאפשר להכנס אליו דרך גוגל שמסביר איך מוחקים משתמש.
אם את לא רואה את זה בהגדרות, יש מרכז עזרה של וואטפד שאפשר להכנס אליו דרך גוגל שמסביר איך מוחקים משתמש.
דרך המחשב, בהגדרות, יש אפשרות למחיקת משתמש. דרך האפליקציה עצמה אי אפשר
באותו הנושא: