6 תשובות
יש הבדל בין ערבים ממדינות מפותחות לפלסטינים שיש לנו כאן
זה לא עניין של גזע זה עניין של עוינות הם בכל זאת האויבים העיקריים של המדינה וכל הטרור נגדנו אלה הם. לא אומר שצריך לשנוא ערבים אבל השנאה אליהם לא נובעת מגזע
אנונימי
את ממש צודקת
שואל השאלה:
^^מה?
אנונימית
כי הם מרגישים שהם פוגעים בהם ונגדם
עם סגולה
באותו הנושא: