3 תשובות
תקשיבי את מרעיבה את עצמך את עושה נזק את חייבתלאכול הרבה יותר, את בתת משקל עוד מעט
שואל השאלה:
כן להתחיל לאכול? אם עכשיו אני "שומרת" על המשקל אז אני יעלה מלא
כן להתחיל לאכול? אם עכשיו אני "שומרת" על המשקל אז אני יעלה מלא
אנונימית
את מרעיבה את עצמך את מודעת לזה ? 15 קג ב3 חודשים מניח עם תזונה כמו שלך שלאט לאט צימצמת בדברים הביא אותך למצב של שפל. תתחילי לאכול
באותו הנושא: