2 תשובות
אני מאמינה שאם זאת פעם ראשונה ואין איתך בעיות בדרך כלל אז זה יהיה רק אזהרה ויחזירו אותך לעבודה, פשוט תגידי שאת מתנצלת ושזה לא יקרה יותר, בהצלחה!
אנונימית
כל שימוע והחלטותיו.
תני לזמן לעשות את שלו, כרגע ממליץ לך לחפש עבוגה ליתר ביטחון
תני לזמן לעשות את שלו, כרגע ממליץ לך לחפש עבוגה ליתר ביטחון
באותו הנושא: