4 תשובות
לא רק לך גם לי
כן גם לי
אבל אני תמיד אומרת שהתרגלתי.
אבל אני תמיד אומרת שהתרגלתי.
גם לי וזה מעצבן אותי כל פעם מחדש ודווקא להפך אנחנו ממש לא מסכנים
גם חי אבל אני עדיין מפחדת
באותו הנושא: