5 תשובות
אין מה לעשות, פשוט תמשיך עם החיים
לא להצטער על טעוית בעבר, ללמוד מהן, להמשיך הלאה
לא להיות סימפ?
אל תהיה סימפ ואז לא תהיה סימפ
לשכוח מזה ולפתוח דף חדש(?)
באותו הנושא: