9 תשובות
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני שונאת שאלתי איך אפשר לסמוך עליהם שהרבה מהם מחבלים
אנונימית
להגיד "אני אוהב ערבים" זה כמו "אני אוהב אוכל"
אחלה לאהוב אוכל, אבל אתה לא תאכל מלפפון חמוץ עם קוטג בפיתה
אנונימית
אני לא שופטת בן אדם לפי דברים כאלה. לא אכפת לי אם בן אדם הוא יהודי או ערבי או גרמני או אמריקאי, אני אוהבת בני אדם בגלל הנשמה שלהם. אם בן אדם הוא בן אדם טוב, אני אוהבת אותו.
זה כמו שתגידי, איך אפשר לאהוב גברים אם יכול להיות שאחד מהם הוא אנס?
את עושה פה הכללה מטורפת וגזענית
שואל השאלה:
לא הבנתי^
אנונימית
listen honey, אנשים לא מוגדרים לפי ערבי יהודי בתור מחבלים. זה בדיוק כמו שאני אגיד שאני מפחדת להתחבר אלייך כי יש מצב שאת מחבלת. לא כל הערבים מחבלים, רוב הערבים לא מחבלים. יש יהודים מחבלים, הכל תלוי מאיזו נקודת מבט את מסתכלת. להיות מונעת על ידי פחד זה להיות טיפשה. פשוט אל תתחברי עם החמאס. got it?
בגלל שיש הרבה מחבלים ערבים,מרגיש לנו שגם יש הרבה מהערבים שהם מחבלים וזה לא נכון,כי יש מהם גם הרבה שאין להם כח לזה והם בסך הכל רוצים שקט ושאין להם בכלל מחשבות בכיוון
כן אוהב ואפשר לסמוך עליהם תלוי איפה הם גרים עם אתה עובד איתם והם מ ואתה יהודי ואתה אחלה שותפים לעבודה אין סיבה שלא תסמוך על הבן אדם

הכל תלוי מאיפה הם
יש ערבים שמניחים תפילין פגשתי 3 כאלה מניחים תפילין בעבודה לגמרי.
וואלה רק שתדעי שיש ערבים יותר טובים מיהודים ויש גם מחבלים אבל מחבלים יש בכל מקום , פעם לא סבלתי אותם בקטע קיצוני , אבל אז הכרתי כמה אישית וזה כאילו הם אנשים מדהימים . אבל יש ויש . כנל לגבי יהודים , נוצרים , דרוזים לא יודעת מה עוד
מה זאת ההכללה הזאת