4 תשובות
היה לך עצירות?
אנונימית
ללכת לרופא, זה לא טוב בוא נפתח בזה.
ברור שזה רע, יוצא ממך דם כשלא אמור לצאת ממך דם. לכי לרופא.
אולי טחורים, זה רע אבל כן
באותו הנושא: