12 תשובות
שואל השאלה:
אני יכולה גם לצלם עם זה עוזר
אני יכולה גם לצלם עם זה עוזר
אנונימית
כן את אומרת את זה כל יום בלי קשר לשני וחמישי
שואל השאלה:
אז לדלג על כל הקטע של שני וחמישי עד שאני מגיעה ל"חנון ורחום חטאתי לפניך"?
ויש גם קטע שאין במנחה שהוא "ה' שוב מחרון אפך והנחל על הרעה לעמך, הבט משמים וראה"
כל הקטע הזה שהוא בין "רחום וחנון חטאתי לפניך" לבין "שומר ישראל שמור שארית ישראל"
אז לדלג על כל הקטע של שני וחמישי עד שאני מגיעה ל"חנון ורחום חטאתי לפניך"?
ויש גם קטע שאין במנחה שהוא "ה' שוב מחרון אפך והנחל על הרעה לעמך, הבט משמים וראה"
כל הקטע הזה שהוא בין "רחום וחנון חטאתי לפניך" לבין "שומר ישראל שמור שארית ישראל"
אנונימית
שואל השאלה:
אה נו כן רחום וחנון כן
מה שרשום רק שני וחמישי זה "והוא רחום יכפר עון" וכו
אה נו כן רחום וחנון כן
מה שרשום רק שני וחמישי זה "והוא רחום יכפר עון" וכו
אנונימית
רק בשני וחמישי^
שואל השאלה:
רשום רק שני וחמישי אבל
רשום רק שני וחמישי אבל
אנונימית
למה שלא תשאלי את אבא או אמא שלך שמבינים בזה יותר מאיתנו ויוכלו לעזור לך בזה במציאות?
מקובל יותר לקרוא לקטע של "רחום וחנון" גם נפילת אפיים, וגם אותו אומרים כל יום
שואל השאלה:
ערכתי את השאלה שיהיה יותר ברור
ערכתי את השאלה שיהיה יותר ברור
אנונימית
אם את מתפללת אשכנז, כל תחנון אומרים רק בשני וחמישי. בשאר הימים לפי מה שאני זוכר לא אומרים בכלל.
(אני אשכנזי ספרד)
(אני אשכנזי ספרד)
שואל השאלה:
^^ אם הייתי רוצה רוצה/יכולה הייתי כבר שואלת נכון?
שונאת שעונים לי ככה..
^^ אם הייתי רוצה רוצה/יכולה הייתי כבר שואלת נכון?
שונאת שעונים לי ככה..
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה ישי 20
ותודה רבה ישי 20
אנונימית
באותו הנושא: