9 תשובות
אם נמאס לך מהשפם ומהסנטר ועצמות לחיים ובאלך פנים חלקות תעשי היום המחירים של הלייזר ירדו משמעותית
לאא, פנים זה מקום הורמונאלי (זה יכול לצמוח לך יותר), אם את רוצה תחכי עוד כמה שנים
למה שתעשי?
שים לי פרח אין שים קשר ברגע שהיא עושה לייזר שם נגמר הסיפור
למה? לא ידעתי שיש דבר כזה לייזר לפנים
מימה שאני שאני קראתי ושמעתי על הנושא בפנים ממש לא מומלץ. סיכוי גבוה שיגדל חזרה ואף גרוע ממה שיש. בנוסף לקחת בחשבון גם בפנים מגלחים את השיער לפני הלייזר. וכשזה גדל זה גדל קוצים (כמו שעושים גילוח ברגליים) וצריך לחכות על הטיפול הבא. זה מאד לא אסתטי. לכל הפחות תבדקי ממש עם בנות שעשו שיתנו לך את כל היתרונות והחסרונות.
כן הרבה עושות אבל תלוי איזה מקום
כן תעשי
ממש לא^
יש מקומות שזה עושה בהם להיפך במיוחד בגיל ההתבגרות שיש עדיין הורמונים
באותו הנושא: