התחברות
הרשמה
אני עשיתי צילום וקבעו לי תור לאורטודנט
זה לביקורת נוספת וקבלת מחיר או שבתור הזה כבר יעשו לי את הגשר?
עשיתי צילום פנורמי והכל ופשוט דרך המקום שעשיתי תצילום שלחו את זה למרפאה ושם כבר קבעו לי תור לאורטודנט
18 באוגוסט 2020, 11:57
שיניים
גשר
יישור שיניים
גשר בשיניים
רופא שיניים
תשובה אחת
לא, רק בביקור הבא. הוא יגיד לך מתי
C
Cloud9
באותו הנושא:
היי. לפני שנתיים עשיתי צילומים לגשר והכל והלכתי לאורטודנט והשנה אני הולכת לאורטודנט לביקור במרץ.
מה השלב הבא אחרי מדידות וצילומים אצל האורטודנט?
תגידו עם עשיתי צילום מסך על סטורי של מישהו באיסנטה זה כותב לו שעשיתי צילום מסך?
עשיתי בינואר קוביות בשיניים, אתמול הייתי אצל האורטודנט והוא חיזק לי את הקוביות והחליף לי חוט.
אם עשיתי גשר אז בכל מקרה אני אמורה לשלם על כל פגישה באורטודנט?
למי שמבין אם ברביעי לאפריל אני הולכת לאורטודנט אחרי שעשיתי את הצילומים והבדיקות כמו שהוא ביקש.
תקשיבו אני חייבת עזרה, היום עשיתי חורים באוזניים אחרי שעשיתי צילום (הצילום שעושים לפני שיש גשר)
דחוף עזרה!!!!אם עשיתי צילום מסך באינסטגרם להתכתבות ואז ישר שלחתי הודעה רואים שעשיתי צילום מסך?
כשאני אעשה יישור שיניים אני אצטרך לבוא כל חודש לאורטודנט להחליף גומיות?
יש לי היום תור לאורטודנט וכבר עשיתי צילומים מה הוא יעשה לי היום? המרפאה לא מסבירה לא לי ולא אמא שלי
אם אני עושה צילומים לגשר ויש לי חור בשן האורטודנט יראה את זה?