5 תשובות
בדרך כלל אין בגרויות בכיתה י' אם את לא במואץ. לא נראה לי שיש על מה לעשות הקלות לכיתה י', אבל לכי תדעי, יצאו הנחיות בקרוב.
יש בגרויות פנימיות רק
אין בגרויות יש ההערכות חלופיות ובגרויות פנימיות (לפחות ככה זה אצלנו)
זה תלוי ביחידות שלך במתמטיקה ובמגמות שלך
בעיקרון אין בגרויות בכיתה י
בעיקרון אין בגרויות בכיתה י
לא יודעת מה אתכם אבל אני יודעת שיש רק בגרות אחת קטנה באנגלית וזהו
וגם על הכלום ושום דבר הזה עשו לנו הקלות מפחידות
וגם על הכלום ושום דבר הזה עשו לנו הקלות מפחידות
באותו הנושא: