3 תשובות
אני יכול,
אבל לא בידיוק כל כך עובד..
שמחתי לעזור,
yolo
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה לדעת איך משלמים את הימים של הבידוד? הבנתי שצריך למלא תעודת מחלה באתר משרד הבריאות, השאלה שלי אם צריך להדפיס את זה ולמלא ידנית ואז להגיש למנהל?
אנונימית
אמ..ניראלי עדיף לשאול את המנהל,
או שאפשר להביא לו, או בפקס,
עדיף לשאול כי אצל כל אחד זה שונה ולכן לדעתי עדיף לשאול אותו.