5 תשובות
תלוי בסאב טקסט
אני באופן אישי לא מחקתי לך-
אבל יש נאמנים שמורידים על 'פיצול תשובות'.

עריכה: אני יודעת, אני מצדיקה אותך.
לא חושבת שזה מצדיק להוריד נקודות אמינות,
על דבר כזה, אפשר פשוט להודיע באופן יפה שתערוך ותוסיף את התוכן לתשובה הראשונה.
שואל השאלה:
זה לא משנה מה אני כותב גם אם כתבתי חיובי גם אם כתבתי שלילי וגם אם כתבתי משהו על זה שמה שהאיש השני אמר לא נכון, מוחקים סתם. וזה לא אישי או משהו כי אני עושה לפעמים באנונימי וזה עדיין קורה.
אנונימי
אולי כי זה לא עונה לשאלה.
המטרה היא לענות לשאלות של שואל השאלה, לא לתשובות האחרות.
שואל השאלה:
אז זה אומר שאסור לי להוציא ציוץ לגבי תשובות אחרות? זה מטומטם
אנונימי