7 תשובות
נשמע קול
ובואי לשווארמה
שואל השאלה:
שיט
1 כן הייתי מעביר לעצמי מליונים.

ו2 לא כי קורונה
כן מאוד, אומרים שהוא עושה דילול אוכלוסיה שזה נחמד
ממש לא. אני לא רוצה להיות יותר גרוע מהיטלר והמן שרוצה לדלל את כל אוכלוסיית העולם, ולא רק את היהודים.

אם מדובר בהמבורגר או שוואה של כשרות תעשיית כזאת או אחרת - אז אני לא אוכל נבילות וטריפות, אלא רק "קהילות פז".
אנונימי
לא, אני לא רוצה להיות ביל גייטס, טוב לי להיות מה שאני. הדבר האחרון שאני ארצה להיות זה פושע שרוצה לדלל את אוכלוסית העולם.