11 תשובות
קרה לי גם אני דיברתי איתו כמה פעמים וזה לא השתנה סורי בובי אבל כנראה שהוא רוצה להיפרד ממך ולא יודע איך לעשות את זה אז הוא נותן רמזים או משהו תיפרדי ממנו ראשונה
אם היה לו אכפת הוא היה שולח הודעה,
אם היה לו אכפת הוא היה מתקשר,
אם היה לו אכפת הוא היה מקשיב בפעמיים שדיברת איתו על זה.
מערכת יחסית היא של שני אנשים שצריכים להשקיע בה ולתת מעצמם, ואם רק אחד מהם עושה את זה אז זאת לא מערכת יחסית בריאה זאת לא זוגיות בריאה, זאת מערכת יחסית רעילה, ממליצה לך לצאת ממנה.
וואו איך את מגיע ישר למסקנות בגלל מקרה אחד שקרה לך ואומרת לה להיפרד ממנו ישר
תדברי איתו שוב ותגידי לו שזה ממש מפריע לך ותנסי להבין למה זה קורה ורק אם באמת זה נובע מזה שהוא לא מרגיש כלפייך רגשות אז תפרדו
שהוא היה משועמם תכתבי לו
"אה רק עכשיו נזכרת בי?"
אנונימית
אולי קרה לו משהו
אנונימית
תגידי לו שאת רוצה לדבר איתו כמה שיותר מהר ותיפגש ותפרקי לו הכל תוציאי את כל מה שאת מרגישה ותשאלו אותו אם קרה לו משהו או שהוא לא רוצה לספר לך משהו וכולי
^^ אבל היא דיברה איתו על זה פעמיים והוא לא פאקינג הקשיב לה, אם הוא לא נותן מהזמן שלו נותן מעצמו במערכת יחסים הזאת אז המערכת יחסים הזאת שווה כקליפת השום :)
אל תזלזלי בקליפות שום אני משאיר אותם אם הם טריות כשאני מכין קציצות מסויימות
לדעתי זאת מערכת יחסית רעילה, אם את מרגישה שאת זאת שמתחזקת את הקשר ואם לא את בכלל לא הייתם מדברים.
במיוחד שדיברתי איתו על זה והוא ממשיך.. אני מבינה אותך ויודעת איך זה מרגיש, אם את מסכימה עם מה שאמרתי ממליצה לך לסיים את זה.. בשביל זוגיות צריך שניים
שואל השאלה:
הוא אמר לי שהוא לא יודע איך לדבר איתי בווצאפ
יש אנשים כאלה, זה רק איתך ורק בווצאפ? אם כן והוא בכללי בן אדם כזה אז אולי תפגשו יותר? אם לא מספיק לך הכמות כרגע