4 תשובות
כן, כי בסלפי את רואה את עצמך הפוך
אנשים רואים אותך באמת כמו שאת רואה את עצמך במראה
במראה ובסלפי את רואה את עצמך הפוך
אם את תקחי את המצלמה האחורית ותצלמי את עצמך כאילו שגב הטלפון יהיה כלפיך ככה אנשים רואים אותך
אם את תקחי את המצלמה האחורית ותצלמי את עצמך כאילו שגב הטלפון יהיה כלפיך ככה אנשים רואים אותך
לא!^ במראה זה הפוך פעמיים...
אנשים רואים אותך כמו במצלמה האחורית, וכשאת עושה סלפי זה הפוך ועם האפקט הזה זה מראה כאילו את מצלמת במצלמה האחורית לכן זה מראה איך אנשים רואים אותך...
אנשים רואים אותך כמו במצלמה האחורית, וכשאת עושה סלפי זה הפוך ועם האפקט הזה זה מראה כאילו את מצלמת במצלמה האחורית לכן זה מראה איך אנשים רואים אותך...
באותו הנושא: