13 תשובות
לא אכפת לי
אנונימית
לא זה לא. בלעדיכן לא היינו מסתדרים ובלעדיו לא היה לכן מה לעשות
שווה בשווה
שווה בשווה
ואי נמאס כבר יאלה
כל אחת פה חושבת לי היא מקורית עם השאלות שלה
מנסה להגיע לחמות
כל אחת פה חושבת לי היא מקורית עם השאלות שלה
מנסה להגיע לחמות
אנונימית
דווקא לא.
אנונימי
עניין של אמונה ובעיניי רוב התנ"ך גם ככה שוביניסטי, רק אומרת את האמת, כל מי שמאמין בו בעצמו יודע ואם לא אז חוסר מודעות. אז אני בוחרת שלא להאמין ולשים דגש על כל דבר שם, מצפה מראש לקטעים כאלה. יש המון פרשנויות, אני רואה בזה ככך שאנחנו באנו כי צריכים גם אותנו בעולם הזה, לא משנה מאיפה וממי. אי אפשר בלעדינו.
שזה סיפור יצירתי מאוד
בתנ"ך הגבר מעל האישה וזו עובדה מס' 1.
זה למה אני לפעמיים לא מצליח להבין את הבורות הזו של מי שכתב את הספרים הללו עם כל הכבוד.
זה למה אני לפעמיים לא מצליח להבין את הבורות הזו של מי שכתב את הספרים הללו עם כל הכבוד.
אני לא מאמינה בתנך...
אבל אם כן הייתי אז נראה לי שבכל זת לכולם מגיע שוויון הזדמנויות ושהערך שלנו נבע לפי הפעולות שלנו ולפי מה שהשגנו ללא קשר
אבל אם כן הייתי אז נראה לי שבכל זת לכולם מגיע שוויון הזדמנויות ושהערך שלנו נבע לפי הפעולות שלנו ולפי מה שהשגנו ללא קשר
אנונימית
חרטא
בנות- מה אתן חושבות שהגבר בא לפנינו? זה מוריד מהערך..
ואי די עם זה שום דבר לא מוריד מהערך שלנו טוב!!
ואי די עם זה שום דבר לא מוריד מהערך שלנו טוב!!
אנונימית
אבא שלי פעם הסביר לי שבת לא יכולה לשרוד לבד בעולם היא חייבת מההתחלה מישהו שיהיה איתה
אנונימית
זה לא מדויק; פירוש מסוים מסביר שהאדם נוצר איש ואישה כגוף אחד, עם פנים כפולות, "גב לגב", אח''כ היה כל תהליך ההפרדה שאליו אני לא אכנס.
ואם אתם לא הולכים ע"פ הפירוש הנ''ל משום מה, כל עניין הצלע לא פשוט כמו שהוא נשמע, זו הפרדה כגוף־נשמה, לא כצלע ממשית בהכרח.
מציע לחקור אצל מקור יודעי דבר לפני ששואלים שאלה כזו, ולא לשאול על סמך אי ידע ולצאת מנקודות הנחה כלשהן.
:)
ואם אתם לא הולכים ע"פ הפירוש הנ''ל משום מה, כל עניין הצלע לא פשוט כמו שהוא נשמע, זו הפרדה כגוף־נשמה, לא כצלע ממשית בהכרח.
מציע לחקור אצל מקור יודעי דבר לפני ששואלים שאלה כזו, ולא לשאול על סמך אי ידע ולצאת מנקודות הנחה כלשהן.
:)
באותו הנושא: