6 תשובות
אני ברמת גן כל יום והנערים פה באמת לא משהו.. רובם שטחיים ומתנשאים על כולם
שואל השאלה:
זה כאילו ממש אבל? רציתי לעבור לשם
אנונימית
יש לך קישור לסרטון טיקטוק הזה?
אנונימית
זה נכון מאוד, חוויתי את זה בעצמי לצערי.
זוועה. מנהג מטופש.
אנונימית
שנה שעברה לא נראה לי היה את זה ושנה לפני זה היה רק לבנות שהלכו למקום מסוים שבו דירגו (ובתכלס רצו שידרגו אותן)
אנונימית