6 תשובות
שואל השאלה:
אח אתה לא יכול לקחת אל אס די על הפעם הראשונה שלך...
מה זה קשור אבל אני לא מתעסקת בסמים ומשחקת את עצמי איזה ברונית סמים בגיל 15
לך שחק מיקמק
אתם בני 14 מה אתם מתעסקים בסמים לכו לעשות שיעורי בית
md זה סתם חרא ממסוחר lsd זה סבבה ונראה לי שזה גם שווה ניסיון אני מכיר הרבה אנשים שהשתמשו בזה וזה שינה להם את החיים לטובה
וגבר בטח שאפשר לעשות אסיד בפעם הראשונה אני אוכל אסיד קצת לפני גיל 16 ולא נגעתי לפני זה בפסיכדלים
md ואקסטות זה זבל אני לא אוהב
אסיד זה הסם שאני הכי אוהב שנים שאני איתו והוא עזר לי מלא
קטמין עדיף בעיקר את ההודי באיכות טובה נותן למוח לעוף
2cb נחמד זה כמו שילוב של אמדי ואסיד זה כיף רק שלוקחים מינון גבוה זה נהיה מגעיל קשה לתפקד נורמלי
פטריות זה חוויה טובה תלוי בסוג של הפטריות אבל לא מתאים לכולם