9 תשובות
חברה?
שואל השאלה:
על זה אני צריכה לפרוק על הקטע הזה
על זה אני צריכה לפרוק על הקטע הזה
אנונימית
אמא?
אמא, אח או אחות גדולה, חברה
אני אשמח להקשיב אם את או ה לדבר עם מישהו זר שלא מכיר אותך (:
אבל יש אופציה גם לחברים, או נגיד לדבר עם כמו הטרדות יש גם קו חם, או שאת יכולה לכתוב כתיבה תמיד עוזרת, טו לשמוע שירים או לדבר עם חברה או עם הורה אם יש לך איתם שיח שעוזר, אולי אח או אחות
אבל יש אופציה גם לחברים, או נגיד לדבר עם כמו הטרדות יש גם קו חם, או שאת יכולה לכתוב כתיבה תמיד עוזרת, טו לשמוע שירים או לדבר עם חברה או עם הורה אם יש לך איתם שיח שעוזר, אולי אח או אחות
שואל השאלה:
דיברתם איתם אבל אני מרגישה שאני רוצה לדבר עם עוד מישהו
דיברתם איתם אבל אני מרגישה שאני רוצה לדבר עם עוד מישהו
אנונימית
את יכולה גם לדבר איתי ❤
היי אני פה למה שאת צריכה
אשמח לעזור לך בכל מה שאת צריכה ❤
באותו הנושא: