3 תשובות
כן, בהיסטוריה עדיף שתקני מחברת של שני נושאים ובנושא אחד תכתבי את כל מה שתלמדו ל 30% (הערכה חלופית) שתעשו על זה עבודות ומבחנים (בעיקר עבודות) בכיתה י. בנושא השני תכתבי את כל מה שתלמדו ל 70% (חומר לבגרות) ואחרי זה תשמרי את המחברת כי היא הולכת איתך ל-יא ותשמש אותך בלמידה לבגרות.
בהצלחה!!
בהצלחה!!
שואל השאלה:
ולאיזה עוד מקצועות לקנןת מחברות של כמה נושאים?
ולאיזה עוד מקצועות לקנןת מחברות של כמה נושאים?
מתמטיקה, לומדים שם הרבה נושאים
באותו הנושא: