12 תשובות
פעם זה היה
קציצה במבצע לא לענות
אחותי הקטנה
המכוערת שלי
את השם שלה
אני קוראת לה בשם שלה עם אימוג'י של חייזר
לאחותי קוראת גלי אז אני קוראת לה "גלי מגעיללי" והיא קוראת לי "אחותי שיותר טובה ממני בהכל" כי אני יודעת את הסיסמא לטלפון שלה
אני קוראת לה: "מאיה אחותי האהובה❤"
אחותי הנסיכה
אוחתי
בזבוזרע/ טעות גנטית

ככה אח שלי שמור אצלי באנשי קשר, אף פעם לא שמעתי ממנו התנגדות
אחותי האהובה❤
אחותי
אנונימי
אני קוראת שלי אחותי החזירה
לשלי אני קןראת את השם ומלא שמות שקשורים לדמויות שהיא אוהבת