התחברות
הרשמה
אם אני בשיחה בשרת בדיסקורד שאף אחד מהחברים שלי לא נמצא בו אז הם לא יכולים לראות שאני בשיחה שם נכון?
17 באוגוסט 2020, 11:42
5 תשובות
נכון
C
Caligula
כן
J
Jony :)
אבל אם לא הורדת את זה. הם יכולים לראות שאתה מחובר
C
Caligula
שואל השאלה:
להוריד מה? אבל לא אכפת לי שיראו שאני מחוברת
אנונימית
להוריד את זה בהגדרות שאפשר לראות מתי את מחוברת אבל לא אכפת לך אז לא משנה
C
Caligula