10 תשובות
אם זה טעים לך תאכלי למה שניכנס לך לצלחת
בתאבון
בתאבון
לא אם את אוהבת את זה
שואל השאלה:
ואני מסורתי/ת שכחתי לציין
ואני מסורתי/ת שכחתי לציין
מבחינת כשרות זה לא כשר
המרוקאים לא אוכלים דג וחלב והאשכנזים והתימנים כן
שואל השאלה:
אני אשכנזייה
אני אשכנזייה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה!
תודה לכל מי שענה!
אנונימי
זה בסדר.
לא, זה מותר. המנהג שלא לאכול נובע מטעות סופר בחיבור בית יוסף, או מאזהרה רפואית של רבנו בחיי.
באותו הנושא: