13 תשובות
ברור
ברור,אין סיבה למה לא
כן ברור
לא
חכו אל תצאו עליי יש סיבה עזבו את המינוס
זה בגלל שהילד לא צריך לגדול בסביבה כזאת
ילד צריך אבא ואמא כדי לגדול בריא ואבא ואבא לא עונה על ההגדרה הזו
חכו אל תצאו עליי יש סיבה עזבו את המינוס
זה בגלל שהילד לא צריך לגדול בסביבה כזאת
ילד צריך אבא ואמא כדי לגדול בריא ואבא ואבא לא עונה על ההגדרה הזו
אנונימי
אם הם רוצים
צריכה להיות להם הזכות.
כן
גם להם מגיע
גם להם מגיע
כמובן
אני חושב שזה נושא מורכב שצריך לדון בו לעומק.
מקדים רפואה למכה:
אני בן 18, דתי ונמשך לגברים בעצמי :)
מקדים רפואה למכה:
אני בן 18, דתי ונמשך לגברים בעצמי :)
אנונימי
כן
בוודאי לכולם יש זכויות
בטח, אבל ביקום אחר
אנונימי