11 תשובות
תעשה את זה
אנונימי
בהצלחה מה אני אגיד חח
שיהיה לך בהצלחה.
שיהיה לך לרוויה
לך על זה בהצלחה
שואל השאלה:
קצת חושש..
קצת חושש..
אנונימי
ממה חושש? מה הבעיה? זו הנטייה המינית שלך, אתה מפחד מהתגובה של המשפחה?
לבריאות
השאלה אם אתה רוצה לצאת עם בנים כי אתה נמשך אליהם או כי נמאס לך מבנות?
כי אם זה כי נמאס לך מבנות אולי אתה פשוט צריך הפסקה לכמה זמן אבל אם אתה נמשך לבנים אז זו הנטיה המינית שלך ואין ךך ממה לפחד/לחשוש
כי אם זה כי נמאס לך מבנות אולי אתה פשוט צריך הפסקה לכמה זמן אבל אם אתה נמשך לבנים אז זו הנטיה המינית שלך ואין ךך ממה לפחד/לחשוש
בהצלחה
אנונימית
אם אתה נמשך לבנים אז אחלה יופי בהצלחה
אם רק נמאס לך מבנות אז אולי תיקח הפסקה מלהיות בקשר רומנטי
אם רק נמאס לך מבנות אז אולי תיקח הפסקה מלהיות בקשר רומנטי
באותו הנושא: