5 תשובות
מה זה לא יקר?
יש את אנג'ל שהוא מהמם
יש את אנג'ל שהוא מהמם
של קלואה
אייקון
קלואה
סי(אני אישית אוהבת את האדום)
הבשמים של ריהאנה
המבשמים של ללין גם מדהימים.
קלואה
סי(אני אישית אוהבת את האדום)
הבשמים של ריהאנה
המבשמים של ללין גם מדהימים.
פנטזיה
אנונימית
אני אישית אוהבת ממש ויקטוריה סיקרט
ואת הבודי מיסט של ללין לא זוכרת את הריח המדויק
ואת הבודי מיסט של ללין לא זוכרת את הריח המדויק
באותו הנושא: