5 תשובות
שואל השאלה:
הייתה לי שהייתי קטנה
הייתה לי שהייתי קטנה
אנונימי
קודם כל אל תלחצי, תשתי מים!
ותלכי לרופא, אה ותפתחי שיהיה לך אויר.
ותלכי לרופא, אה ותפתחי שיהיה לך אויר.
זה בדיוק מה שקרה לי עכשיו! רק עם עוד כל מיני תופעות לווי...:/
תלכי מהר לרופא. יש לך אסטמה במקרה? או שאולי את בחדר סגור, אז תפתחי חלון.
תעמדי מול מאוורר או שתצאי החוצה להתאוור חצי שעה וזה עובר לך מניסיון
באותו הנושא: