9 תשובות
תדברי איתו, תסבירי לו...
תעשי את מה שאת מרגישה ומה שאת חושבת שהדרך הנכונה רק אל תפגעי בו
אולי תעשו סקס? ברצינות. זה יכול למשוך אותך בחזרה ולאהוב אותו שוב גם אם זה רק בגלל זה אמרת שכיף לכם ביחד וזה יפתור את כל הבעיות
אנונימי
אה אוי היא בת 14? עזבי תשכחי ממה שאמרתי אם את לא אוהבת אותו תיפרדי ממנו עזבי אותו את רק בת 14
אנונימי
לא כזה כואב להיפרד ובטח שלא מביך אבל החשיבה שלך לא נכונה, דבר ראשון תדברי איתו על מה מפריע לך בו(לא הכל בבת אחת)אם הוא לא משנה את זה תתחילי להתעצבן עליו ותנסי לגרום לריבים וכאלה עד שגם לו ימאס...
את רק ילדה, תגידי לו תקשיב נראה לי היה עדיף שנשאר ידידים ואני רוצה שנשאר באותה חבורה וזהו.
אתם לא תישארו ידידים בחיים. רק במקרה נדיר תלוי איך הוא יקח את זה ואיך תסיימו את זה וגם בגיל שלכם
אנונימי
תגידי לו שבהתחלה באמת אהבת אותו יותר מידיד אבל אחרי זה הבנת שזה לא לא זה ואת ממש תשמחי אם תשארו ידידים
לדבר איתו דוגרי. את לא חייבת להגיד את כל הסיבות כי לפעמים זה פוגע.
באותו הנושא: